6/10/09

JA TINC LES MEVES SABATES DE CLAQUÉ!

les meves sabatetes!


Aquí teniu les sabates que, a partir d'avui, he començat a fer servir per ballar claqué. Originalment eren del lindy hop swing, però vist el poc ús que li feia les he portat a un sabater molt manyà i les ha reconvertit, amb molta destresa, tot canviant la sola de goma per una de més adequada. Tota una obra d'art. Realment és allò de: "estic tant content com un nen amb sabates noves!"

Per si algú li interessa fer-se algun canvi en les seves sabates, botes o similars apunteu:
L.ASENSIO
FORRADO DE CALZADO
Pasaje 1800
Tenda 33
Tel.630772940

Per situar-vos, el pasaje 1800 és un dels carrers que estan al costat del Mercat de la Boqueria pujant pel carrer del Carme a mà dreta. Us l'aconsello, és molt professional.

2 comentaris:

ana ha dit...

Hola Oriol. Estava buscant un lloc on comprar les meves sabates de claqué i m'he topat amb el teu blog. Jo també em volia fer un "apanyo" amb un sabater (contra la crisi). Quan t'ha valgut si es pot dir, adaptar les sabates?

Bé, doncs ja em diràs. Per cert, fa molt que balles claqué?

Merci i encantada:-) !

Oriol ha dit...

Hola Ana!La veritat és que després d'uns anys de swing vaig provar només un any de claqué. No ho vaig deixar pas perquè no m'agradés, però m'agrada tastar i de moment tinc el ball aparcat. El tema preu per "transformar" les sabates..., la veritat és que no me'n recordo. No és que fos massa car, segur que menys que comprar-me unes de noves. El motiu va ser més per no tenir sabates de tot tipus i que no les fes servir. Igualment crec que vaig penjar el telèfon del sabater. Si li preguntes a ell segur que t'ho sabrà dir millor. Molta sort amb el claqué!