29/10/09

CONSEQÜÈNCIES NEFASTES DE LA VACUNA PER LA GRIP A

grip A, realment és tot el que diuen? mireu el vídeo i opineu.

Teresa Forcades, un bon referent per informar-se de veritats molt dures.

M'han passat un correu que m'ha deixat un pel inquiet. Com a persona que m'interessa tot el que està relacionat amb la salut, i el que he vist en aquest vídeo, ara no puc estar indiferent. A tots els que seguiu el blog, si us plau, doneu-li un cop d'ull aquest vídeo i intenteu-lo fer conèixer. Si voleu acabar de resoldre els vostres dubtes us recomano el vídeo de la Teresa Forcades. Si tot el que es diu tirés endavant penseu que estan jugant amb nosaltres per 2 costats: amb la nostra llibertat d'expressió i, sobretot, amb la nostra SALUT! Són 54 minuts de vídeo que poden semblar molt llargs, però us asseguro que un cop començats no es pot parar, és una bomba d'informació molt creible i força preocupant si s'arriba a certs extrems.
Em sembla increïble com, a hores d'ara, els mitjans de comunicació, no hagin fet prou ressó d'aquesta situació. En fi, si ho creieu interessant, doneu-li un cop d'ull a la pàgina següent per poder tirar endavant les propostes de Teresa Forcades. Espero que estiguem a temps de reaccionar, ja que la informació rebuda em sembla força segura i, sobretot, científica i demostrable. No ens deixem trepitjar, això va de debó!