24/5/10

DILLUNS FESTA, EL CUL PER LA FINESTRA O... A ESCALAR A MONTSERRAT!


A peu del sector Dakota, a punt per escalar!

Sense perdre cap detall de les jugades em penjo de la reunió i a disparar fotos!


Dilluns festiu, Pascua Granada. Això s'ha d'aprofitar!!! Quedem a les 9h en direcció Montserrat per fer la placa Dakota i el sector Faraó. Com el Bar l'Anna està tancat descobrim un deliciós bar portar per un amic Pakistaní on podem provar el seu té i pastes àrabs, boníssimes! Hi tornarem.

Agafem cotxe i entre camps l'olives ens situem al pàrquing del sector. Agafem motxilles, alguna que altre foto pel camí i arribem a la placa Dakota. Vies fàcils de IV on l'Anna prova, de PRIMERA, la seva primera via! I se n'ensurt prou bé. Felicitats! Jo, penjat com un fuet a la reunió em dedico a disparar fotos una rera l'altre, que si de costat, per sobre, de perfil... Baja, com un nen.


Com si res, de primera i a sobre amb temps per fer ganyotes!


Bé, i també amb temps per concentrar-se, tal i com ha de ser.


Vinga Eli, tu també pots!


I que no falti la foto de final de via. Molt bé!


I és que hi ha temps per tot, escalar i jugar. Xavi, agafe-les ben fort que s'escapen!

Canviem de sector i ens anem al Faraó, sector que està al costat d'aquest últim. El Xavi puja un V que té més pinta de V+... Dinem i l'Eli hi torna, cap a munt! Jo, com sempre, penjat com un fuet per tirar les fotos des de dalt, que sempre surten millor que els culs, i després li toca el torn a l'Anna. Aquest cop la fa de segona perquè el quintillo apreta de debó i la paret és força vertical. Sort que la vem convencer després del primer intent que sinó no hagués sabut la satisfacció de treure's una via amb sang, llàgrimes i suor! jeje! Sort que tornant cap a Badalona fem una parada al Solé per recuperar forces, un gelat i cap a casa a descansar que demà es dimarts i toca treballar! Ara que m'estava acostumant a les minivacances...



Xavi, apretant en el V del sector Faraó.


Sort de l'Eli que té tots els sentits posats en assegurar bé, però relaxa una mica els braços que t'esgotaràs!


L'Anna foten-li un altre pegue a la via. Ara sí que va de debó!


El senyor dels anells, vull dir del camp de les oliveres ;)


Ara sí, més tranquils... 8, 9 i 10! Lluííííííísssss!!!!

1 comentari:

jclaramunt ha dit...

PUDRIIIIIIIIT!!! Vaig pensar en trucar-te però al final no ho vaig fer perquè no s'havia si tenies festa o no. Jo vaig estar a la Font Soleia, a Sant Llorenç, apretant!!

Quines fotus que fots eh!!! calitéééé!!

Salut