20/12/09

L'ÚLTIMA CURSA DEL 2009 A AVIÀ (BERGA)

Mapa de la cursa curta, i potser massa hi tot!

Tant curta que és la primera vegada que baixo de l'hora


Final de temporada de curses d'orientació, l'última a Avià (Berga). Mentres pujava per l'autovia
-11ºC! El cel molt clar i un dia radiant, però quina rasca!!!! És la primera cursa que veig que les bicis també hi participen, algun dia d'aquests en faré alguna...

La cursa ha anat força bé, si no fos per algun "ramat" de nens que tenia per darrera cridant "esta aquí!!!" Vist el panorama m'he dedicat a llegir bé el mapa i intentar fixar-me en tots els elements topogràfics per anar entrenant. Tot i així anava trotant perquè sinó el fred no te'l treies de sobre.

Quan he arribat, després de 47 minuts, els he comentat als organitzadors la diferència entre la curta i la llarga. En fi, la llarga no era pas més difícil tècnicament parlant, sinó que només tenia el doble de fites i més distància... M'ha fet una mica de ràbia perquè la curta se m'ha fet molt curteta i ja que hi estava m'han proposat de fer la llarga, però ja estava massa fred i tornar a començar em feia moooooolta mandra.

Ara toca la del 23 o 27 de gener? Bé, una cursa de resistència ultrallarga: 6 hores!!! S'haurà d'entrenar, si més no a córrer una micona.