29/12/09

EL MEU PRIMER 6C ENCADENAT!!!

Proposta pel Josep: anem al Llençol o a la Desdentegada? Com el dia no promet massa sol decidim per la primera. L'única "desventatge" que té el Llençol és, però, que per accedir-hi s'ha de patejar 30 min de pujada sostinguda... Bé, tampoc ha estat un martiri, si més no hem escalfat, no Josep?

Arribem al sector i un petit grup d'escaladors ens havien pres les vies... El Josep que és previsor em parla d'uns sisens més cap a la dreta. Escalfem, com no, amb un 6a (Com diu en Pep, escalar amb en Josep és igual a apretar segur! ;) ). La via força maca però amb uns passets una mica tocanassos per la meitat de la via...

Primera via del dia, un 6a (típic escalfament amb el Josep, es veu que els quintos no existeixen...)

Amb la mateixa reunió aprofitem i passem la corda pel 6c. Ens mirem la via i en Josep prova de primer; i com és clàssic amb ell, se la treu (està fort el bou!) Jo la provo de 2n i veig que me la puc treure i em proposa que la faci de primer... Ai! en aquell moment em venien tots els mals, la provo o no la provo? Era el meu primer 6c de primer... Va, m'arrisco! La via me l'aconsegueixo treure encadenada! Ei, el meu primer 6c!!!!! Hi ha un petit i gran PERÒ! A veure, si posem totes les cartes sobre la taula un 6c no l'he fet exactament... Si observeu a la foto veureu una pedreta, o més aviat una pedra no tan petita que és la que m'ha ajudat a arribar a la primera presa... Això vol dir que tècnicament... no és un 6c, és un 6b+ (havíem quedat així Josep? lo del 6a no, eh? que tiba cony!)

El petit gran problema, és un 6c amb roca o un 6b+ per la petita ajuda que em va donar?

Per acabar bé el dia el Josep em fa passar la corda per un 7a... Recoi de nen! sempre vol tibar! Ara entenc que el fisio del Pep li prescrivis, per ordres del metge, estar-se ben lluny del Josep! És que et posa al límit! Doncs el 7a està per fer, perquè ni pedres, ni rellotges que dónen superpoders han pogut fer que en Josep es treies la via... Je, je! Què et pensaves bou, que et sortiria el dia rodó? Doncs, no! (perdoneu però és que li tinc una ràbia aquest xiquet de Sabadell, no entrena (bé, això ho diu ell...) no té temps: la dona, el fill... i es va treient 6c, 7a. Doncs avui no tocava! Eps, no trigarà gaire a encadenar-la, que me'l conec! ;)


Doncs aquí teniu el meu primer 6c!!!

2 comentaris:

jclaramunt ha dit...

Així m'agrada, que facis els deures...això és rapidesa. Per a mi, amb pedra o sense és 6c perquè jo tinc quatre ditets de més que tu que em va donar la genètica. O sigui que felicitats pel 6c bou!
Contesto a més davant de tanta crítica (criticón!)...entrenar, no entreno però al roco hi vaig almenys un cop a la setmana, hehe!! Però allà el que fem és manteniment i petar la xarrada! O sigui més mandívula que braços. Com que tu la mandívula la tens de 8a...."toma golazo por la escuadra!!!"
Apa! Ja tinc permís pel 31 pel matí, prepara't!

Xavi ha dit...

Felicitats!!!
Ara a per mes!!!