3/12/11

2ª COMPE BLOQUERA A HOSPITALET


Raúl en l'última via de la compe, via que no vaig poder tibar per culpa de la lesió.

Cada mes el rocòdrom d'hospitalet fa una trobada amb tots els seus socis per organitzar una competició de bloc. Aquesta consisteix en realitzar 4 vies de diferents graus, aptes per a tots els nivells. Com no el Raúl i un servidor no ens vem negar a la proposta, el dimarts ja teníem els dos peus al roco d'Hospitalet.

L'ambient estava força bé, les vies prou exigents, el plafó, encara que un pel petit, molt ben aprofitat. El punt "negatiu" de la jornada me'l vaig emportar jo... Un altre cop, per falta d'escalfament, i suposo que una sobrecàrrega dels tendons, vaig tornar a recaure amb la lesió que em vaig fer al roco de Molins. Aquesta em va impedir seguir amb els blocs proposats, em va quedar pendent l'última via que, pel que veia, feia tibar de valent! Espero no tornar a recaure i estar preparat per la següent amb els bous de La Salle. A veure...



Penúltima via, tot a pols de braços. Però ja sabeu que a falta de força, tècnica!