10/1/10

SLACKLINE EN FAMILIA



La veritat, no m'esperava sortir així a la foto... xula!

Després de fer l'Amic Invisible amb la família Serra al complet hem anat a cremar algunes calories a la platja tot practicant una mica d'slackline en família. Des del més petit fins al més gran han pogut descobrir què és això de caminar sobre una cinta. A veure si creem afició!


Provant de caminar descalç, noves sensacions.


Buscant la vertical


Ja és prou difícil aguantar-se amb els propis peus que només falta la bici...


L'Eli provant la postura del buda


Primers passos de la Zoila

Ni els més grans de la tribu es resisteixen a provar-ho!

Que si em fa mal el genoll... res, també ha caigut!





5 comentaris:

Anònim ha dit...

ums... interessant la cinta aquesta i... crec que amb la bici també es pot arribar a fer, Doncs em va semblar més fàcil amb la bici que amb els peus, malgrat que estava agafat, clar.

ciao

Preguntaré a la ferreteria d'aquí si en tenen. Per internet n'he vist de "ferreteria" per 25 euros.

Oriol ha dit...

Jo n'he comprat a la ferreteria pel cole. Per caminar ja n'hi ha prou, però per saltar es necessita una cinta més elàstica.

Mònica López ha dit...

M'alegro que us ho passeu bé!

Anònim ha dit...

no crec que la compri però, què val una d'elàstica?

ciao

Anònim ha dit...

No m'agrada sortir en públic
Ta mare.