6/11/11

2ª COMPE INTERCLUBS A MOLINS DE REI




Apretant fort a penúltima prova de la compe de bloc INTERCLUBS.



2ª competició de la prova d'INTERCLUBS. Aquesta vegada toca a Molins de Rei. El Raúl sembla que s'ha recuperat de la seva lesió del genoll i jo, encara no sabia el final que em preparava en acabar la prova...






Joves promeses.






Raúl, no tan jove, ;) però amb un futur prometedor.



6 vies d'escalada marcades cadascuna amb el seu color. La veritat és que aquest cop moure's pel plafó va ser molt més fàcil que la primera. És tot un encert això de que cada via tingui un color perquè facilita molt la progressió entre les altres vies.






Sort dels colors que sinó sempre s'escapava una mà o un peu de més...






Raúl, treballant sempre al milímetre.



El començament va ser força bo, però la tercera via em va jugar una mala passada: un dit mig-empotrat en una presa més una relliscada, resultat... lesió al tendó del dit anular i alguna que altre lesió en els lligaments del canell. Sembla però que, al final, no ha estat gaire cosa. Una bon tapping, antiinflamatoris i repòs. No sembla una lesió forta, perquè sinó l'endemà no hagués pogut anar a fer bloc (això sí, pssssst... només 4rts i sense apretar...)






Després de la lesió un tapping de protecció em va permetre continuar però ja amb molta por a lesionar-me més. Conseqüències... no poder acabar l'última via.






El segon tapping amb Vendatge Neuromuscular, tota una gran solució per curar, prevenir i continuar blocant!



Del Raúl, que voleu que us digui, sota la mirada atenta i el seu posat seriós anava encadenant una a una tots els blocs. Molt bé Raul! Ara a esperar la propera al rocòdrom de La Salle, que pinta molt i molt bé. Espero estar del tot recuperat perquè sinó m'agafa de tot!!!






Pim-pam, pim-pam, Raúl ve, Raúl va. Em sembla que ja sé els resultats finals de la prova INTERCLUBS...






Una altre promesa de l'escalada.