6/9/09

REORIENTAR-SE A CANET DE MAR


Passen els dies i els dits de les mans van millorant, tot i que encare no estan fins. Necessiten més temps de descans. Necessito moure'm però sense tibar dels dits: l'escalada i fer l'animal amb la bici hauran d'esperar...

Tot dinant l'altre dia per Mollet em trobo un antic company de carrera, amb qui vem compartir la iniciació a les curses d'orientació, el Ruben. Em va comentar que ell encare estava en actiu i que el diumenge en feien una a Canet. Doncs un servidor no s'ho va pensar 2 vegades i telèfon en mà truca a l'organitzador per la reserva d'una sortida per un no iniciat, ja tenia la solució al descans de les meves mans!


Continuo pensant que les curses d'orientació és una activitat que m'ajuda a desconectar molt de la resta de coses i que em permet estar en contacte amb la nattura amb aquell punt de competivitat molt sana veient la gent corrent amunt i avall per fer el menys temps possible.

M'agrada i m'estimula correr amb un mapa i una brúixula a la ma, així que Calendari en ma de les curses d'orientació. La propera...