25/9/09

REMEIS CONTRA ELS ENCOSTIPATS


Just ahir vaig agafar el meu primer refredat. Ja suposava que aquests canvis de temperatura m'acabarien afectant d'una manera o altre; que si aires acondicionats en el tren, corrents d'aire en el porxo de l'escola; és el que toca ara entrada la tardor...

Caminant pel carrer del Carme de Barcelona vaig parar-me en una herbolisteria per comprar algun reforçant per aquest hivern. Dit i fet, entro i demano Equinacia. El venedor em fa diferents propostes: en comprimits o en extracte hidroalcohòlic (en gotes, vaja). Al final, agafo la segona.

Arribo a casa i, recordant el que em va dir un antic company, em faig un còctel de: té verd amb llimona i mel i, unes gotetes d'equinàcia i de pròpolis; una bomba per reactivar el sistema inmunològic! La veritat és que funciona, i de moment millor això que altres medicines que publiciten en la tele, que només treuen els símptomes dels encostipats però que no els ataquen de sotarrel.