5/1/09

BOJOS PEL SWING

Durant uns anys vaig dedicar el meu temps lliure a ballar Lindy Hop Swing. Sempre n'he tingut un bon record, suposo que cada època tenia un per què i fa 4 anys el Swing tenia una raó de ser. Ara per ara aquesta afició pel ball està tancada en la caixa dels records, però no dic mai de tornar-la a treure; potser el claqué serà la pròxima o tornarà a ser el swing, no ho sé. Igualment, aquí teniu una petita mostra d'una coreografia del curs d'iniciats de la meva germana Elisenda i jo, perquè us aneu fent una idea de què és el Lindy Hop Swing.



Si voleu veure més, des dels passos més acrobàtics als més clàssics, cliqueu aquí:

1 comentari:

Yo ha dit...

Ei!
Bon video aquest, em sona la coreo ;) Jo també guardo un bon record d'aquella etapa. Aquest ball, aquesta música, té alguna cosa que enganxa!
Ballant o no, aquell grupet tenim un cafè pendent. A veure si trobem una data!
Petons swingueros!