12/3/11

TARDES D'ESCALADA A SANT LLORENÇ


Josep en el Trapella, 6c.

Aquest divendres quedem amb en Josep al sector del Diafragma de Sant Llorenç. El dissabte pinten pluges abundants, així que cal aprofitar! Tot i que la boira s'acosta tenim temps a escalar un parell de vies i repetir-les. El 6b per començar a escalfar amb una sortida força bloquera em ens deixa un pel sorpresos, per no dir els passos intermitjos del 6c... Francament, tot qie després de no escalar un parell de setmanes en esportiva em vaig trobar força bé (vaja, faltava pila, com no!) però tinc ganes de provar-les ja de primer! Eps, i recordeu que el 21 de març ja canvien l'horari, i ja disposarem fins a 4 hores de llum! Comencen les tardes d'escalada! :D



Mirant els passos abans de donar gas...




Embragatge Astort, 6b, d'entrada mooooolt bloquera!

1 comentari:

jclaramunt ha dit...

Quina tarda més fresca eh! a més s'em va posar el fred a dins i ja no podia més!

Molt guapo el 6c i molt original la manera que vàrem saltar la cadena de Can Robert*!

* Per la vostra informació: definitivament no es pot aparcar a Can Pobla. Entre setmana tampoc!!!