28/12/10

BERGA, NOU SECTOR D'ESCALADA

Panoràmica des del sector del Malpas de Trevil

En Josep, Jose i un servidor ens dirigim a Berga a provar un nou sector, el Mal Pas de Trevil. Encara que fa fred estar al sol és fa molt agradable i l'estat de la roca és insuperable! Comencem la primera via del dia amb un 6a+ (Tandem 2) on els passos es concentren fins a les 3 primeres xapes, molt maca però. Tot seguit passem a l'Esperó del petitó (6a) via molt i molt recomanable per la seva bellesa i longitud, molt disfrutona.



Josep en la primera via del dia


Jose apretant en el 6a+


Servidor. Gràcies Josep per la foto!


L'esperó del petitó (6a) Un tros de via!

El sol comença a escalfar la placa del diedre i ens llencem a provar l'Amic traït (6c+). En Josep i el Jose de primers, com no, i jo de segon, acollonio però amb ganes de tornar-la a provar de 1r! Les sessions de vídeos van caien per si soles, el dia és radiant i els enfocs impresionants. Part negativa, em puleixo 2 targetes de 4GB...


I ara les coses sèries, 6c+...


Encara que amb alguna caiguda, en Jose es treu el 6c+ amb un parell, i axiò que no tenia el dia... Felicitats!

Deixem la placa i ens movem una mica més a l'esquerra per tibar en un 6a+ (via Sant Antoni) amb sortida desplomada de petita fisura. Tot que en Josep no li feia gaire el final de la via trobo que va ser una via força entretinguda. Per acabar en Josep s'encigala amb un 7a, com no; i jo, per acabar de cremar els braços m'hi poso de 2n... Mai entendré com el Mr es pot penjar de minúscules regletes i petits cantells en vies desplomades, i crec que no ho entendré mai. Siguem realistes, em falta molt per assolir aquests nivells. Josep, caram, em fas les dents llargues!!!! ;)

El dia ha estat prou rodó. La meteo ens va acompanyar, la roca perfecte i bon ambient escalador per la zona. Espero tornar-hi més enforma i poder obrir el 6c+ de primer... (quin acudit!)