14/11/10

CADA COP MILLOR

Mapa de la cursa en terres del Montsant

Després d'escalar dissabte a Siurana el diumenge pintava molt bé: cursa d'orientació en terres del Montsant. Tenia la pressió de l'última cursa (segona posició en categoria H21B), va ser sort...? Doncs sembla que no! Aquest cop, encara que amb una posició no gaire dolenta (nº12) he vist que començo a orientar-me millor.

Temps finals i parcials, cada cop més ràpid i més precís.

Me n'adono que cada vegada puc córrer més en les curses sense perdre de vista el mapa; a la vegada que, sense mirar gaire la simbologia, trobo amb força rapidesa les fites marcades.

Ja vaig comentar-ho en l'últim article d'orientació, estic fent curses amb l'instint per davant de l'analisi exaustiu, i sembla que em va força bé! Ara us explico la segona part... Si per trobar la fita nº11 no m'hagués despistat tant, tot reduïnt el temps a la meitat (és a dir, uns 4 minuts) el temps final m'hagués situat entre els 5 primers! Si això li afegim entrenar una miqueta la cursa per muntanya..., els resultats podrien ser molt millors! A veure si m'aplico i avanço posicions...
Per cert, felicitar a l'Eli i el Xavi, que també han millorat temps en aquesta última cursa. Felicitats!

2 comentaris:

Enric ha dit...

Hala!!!!!!!!!! Quin mapa!!!

Oriol ha dit...

Envejós!!!! jejeje! Pensa que la propera, quan coincidim, no et deixaré respirar!!!! (a veure si m'hauré de mossegar la llengua...) ;)