4/9/10

NOVES DIMENSIONS AQUÀTIQUES

La parelleta iniciant-se en el cayak de mar, i amb moltes ganes!

Després d'haver tornat de vacances en J.Antoni em recorda que tenim una sortida de cayak pendent. Doncs, després de dormir dues hores, el timbre de la porta sona i ja estem preparats per anar a remullant-se. Direcció Tamariu ens esperen 2 cayaks, un d'individual i un doble.

Aquesta ruta ja l'havia fet 2 cops però, la veritat, ja no recordava massa el recorregut. Arribats al punt de sortida preparem material i ens dirigim a la platja del poble, agafem cayaks i rems en mà ens posem a l'aigua. Com sempre els primers passos són lents i sobretot si és el primer cop i en doble! Poc a poc la nostra parella d'iniciats es van coordinant un amb l'altre. Mentres, jo, vaig fent inspecció del terreny: que si entrades a la roca, coves, observant parets per fer psicobloc, inmersions a pulmó lliure...


Els passos estrets, on el nivell del mar puja en qüestió de segons, és un dels altres alicients del cayak.


I les coves, quina impresió entrar sent tot fosc i només sentir la remor de l'aigua quan pica a les parets...


Psicobloc, escalada en lliure sobre el mar. La veritat, tot i el poc risc, impresiona!


En J.A fent de les seves... pobre Merche! ;)


Mai em deixaré de sorprendre de la claredat d'aquestes aigues a la Costa brava, quins colors!

En fi, tret de que la càmara se m'ha mullat una mica (i espero que per demà funcioni...) el dia ha estat rodó. Tan en J.Antoni com la Merche els ha agradat molt i jo he pogut gaudir un dia més d'una nova disciplina a l'aigua, el cayak, amb tot el que comporta (snorkel, psicobloc...) Ho veig a venir, necessito més vacacances per gaudir de tanta activitat a l'aire lliure! Ernest, què et sembla?

Un parell de Bernat pescaires girant-me la cara... maleducats!