8/9/10

HOLA I ADÉU...

No crec que torni a ressusitar, té la pell fina i la humitat li ha fet massa mal...

Dos, tres... Pocs han estat els mesos per gaudir de la meva nina, dels seus 25 mm per apropar-me on fos i emportar-me la seva instantània. El que més ràbia em fot és que tampoc trobo el tiquet de compra per reclamar-ho a la casa Panasònic... Per rematar-ho no se'm va sola, l'acompanya el Terabite de memòria externa... Si és que he trepitjat merda! En fi, al mal temps bona cara, no? (costa, nassos, costa!) Quina serà la meva propera nina que m'ajudarà a no perdre la meva memòria fotogràfica? S'accepten propostes!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

1-Deixa-la varis dies que s'assequi abans de tornar-la a engegar, no fos cas que generis un curtcircuit

2-Prova llavors una segona batería, no la que tenies,o en altre cas, de conectar-la a la corrent

3-Deixa la SD que s'assequi. Posa-la al pc, aviam si el que has perdut és només les fotografies o bé també la SD, però m'extranya. Neteja els contactes amb alcohol.

4-Si et poses dins l'aigua el que et recomano és una camera fotogràfica que aguanti l'aigua. Em sembla recordar que n'hi ha de la mateixa marca de la teva camera.

5-Estàs segur que no la pots enviar al servei tècnic encara que no tinguis la factura?
Enviar-la jo crec que si que pots. Que t'entri en garantia ja és un altre tema.

ciao

Anònim ha dit...

Ah! per cert, després de probar tot el que puguis probar, no la tiris!, si no la pots vendre; si no en pots treure profit de cap tipus i no la vols, me la dones que la desmontaré aviam si hi puc fer algo

ciao

jclaramunt ha dit...

Quina putada no!! Has estat massa temps a l'aigua, això a la roca no t'hauria passat...

Fes cas a l'anònim que aquest tiu sap de que parla.

Salut