28/10/11

"I TU QUÈ VEUS QUAN TANQUES ELS ULLS?"


El que més m'agrada fer després de veure una pel.lícula que em fa pensar, escriure i deixar la ment que flueixi sobre el teclat. Eva, és una d'aquestes pel.lícules, després de la Voz dormida. Preneu-ne nota.


"I tu què veus quan tanques els ulls?" Aquesta és, potser, una de les frases que més m'han quedat de la pel.lícula Eva. La frase que pot fer que tot s'acabi en un moment, la frase que permet anar més enllà del aquí i ara. És quan tanco els ulls que torno a sentir-me segur i els problemes deixen d'existir. Moltes vegades penso en tancar els ulls per tornar-los a obrir i veure un món millor, un món més optimista i ple d'il.lusions. És el nostre deure, com a persones, tancar i obrir els ulls un altre cop per poder crèixer i millorar. No és un tancar els ulls i prou, és un tancar, dormir, recuperar, reequilibrar-se i tornar a afrontar els desequilibris que la vida ens planteja dia a dia. Ara me'n vaig al llit a tancar els ulls, a descansar, a sentir-me bé amb mi mateix i saber que, quan em desperti, seré millor persona, perquè, tindré els ulls més oberts que mai.