8/9/11

UN EXEMPLE A SEGUIR



"No oblideu mai que si ens aixequem ben d'hora, però ben d'hora ben d'hora, i no hi han retrets, no hi han excuses i ens posem a pencar, sóm un país imparable". Guardiola, un model educatiu a seguir.

Com a mestre d'EF mai m'ha agradat utilitzar el futbol com a recurs fàcil per tenir la classe sota control. Crec, al contrari, que hem d'intentar educar els nostres nens i nenes sota un punt de vista crític i exigent. Perquè dic això, ara us ho explico. El futbol, per mi, té dues vessants: una de bona i una de dolenta. La dolenta, com a l'època dels romans, és l'excusa perfecte per distreure al poble de les coses importants; la bona, Guardiola. Des de que sóc mestre d'EF i Guardiola comença a tenir un paper decisiu al futbol, aquest esport m'ha servit per donar exemple als alumnes que intento educar. M'encanta poder dir que Guardiola és un exemple a seguir. El seu tarannà treballador, perseverant, educat, amic dels seus amics, tot això i molt més m'ajuda a portar la meva tasca educativa en el camp de l'EF. Gràcies Guardiola per ser com ets. Espero que el futbol s'impregni del teu caràcter treballador. Gràcies Guardiola per aquesta frase que m'ha fet posar la pell de gallina "No oblideu mai que si ens aixequem ben d'hora, però ben d'hora ben d'hora, i no hi han retrets, no hi han excuses i ens posem a pencar, sóm un país imparable".