13/2/11

MONTSERRAT, TERRA DE RETROBADES


Retrobament de velles glòries en terres montserratines.

Per una raó o per una altre, a vegades costa retrobar-se amb gent que aprecies. Aquest cop ens tornem a veure les cares amb el Martí, la Caty, el Pep i el Jordi. El lloc de retrobada: Montserrat, tot fent la via Master and Comander, perfecte per refrescar-nos en vies clàssiques Montserratines.


Via clàssica Master and Comanders. Fàcil i disfrutona.


Preparant algunes fotos i vídeos per la nova entrega al Calleja...

Un dia del tot rodó, vistes impresionants i per acabar-ho de rematar: l'Open d'escalada en bloc nocturn a Lliçà de Vall. Vaig estar a punt de no inscriure'm, però la veritat, tot i la meva posició mediocre m'ho vaig passar com un nen amb sabates noves! Hi tornaré! Martí, Caty, Pep i Jordi, ens veiem a la propera via, a la de l'Arbret. Us espero!


Com sempre, Montserrat no deixa de sorprendre'ns.


Una de les sorpreses del dia... Quin tros d'animal! I pujant per la via d'escalada... Uau!


Pujant entre agulles i paisatges de luxe.


Per cert, queda pendent la ruta a l'avenc dels Pouetons. Carregueu les piles pels frontals!

1 comentari:

jclaramunt ha dit...

Quin troç de cabró no!!! Veu acabar molt tard o que??

Nosaltres vem estar al Faraó, finiquitant el sector hehe!!

A veure si en fem una de esportiva que ja saps que a mi les alçades em fan por.

Salut