17/4/10

CLÀSSICA A MONTSERRAT

Els 2 perles preparats per la clàssica

De camí, amb la via de fons (què deu pensar el Xavi?)

Després de molt divagar, que si esportiva o clàssica, anem a Montserrat amb l'idea de fer una via clàssica. Aquesta està situada al Gorro Frigi i porta per nom Carles, una via de IV-V grau. L'accés és de 30 a 40 min a peu des del Monestir de Montserrat amb una bona dosi d'escales pel mig. Buf, quina suada! Un cop a peu de via ens trobem d'altres cordades que ens fan pensar que hem arribat tard, però amb sort, entre que parlem i els altres pugen ens deixen lliure la via. Començo el primer llarg i així anem alternant amb el Xavi.

La via és força atractiva, només ofereix un parell de trams de 90º en que t'has de concentrar un pelet més. Arribem al cim i trobem a tota una colla del Centre Excursionista de Sant Andreu: pares, fills, acompanyants, etc. En fi, és el que té fer vies clàssiques, la seva "tranquilitat"... Toca baixar i ho fem per una via ferrata. Anem un pel lents, els nens i nenes són força petits i no poden anar gaire ràpid. Això fa que tornem a casa a les 4h enlloc de les 2h que teníem pensat. Ja ho sé Xavi, no només han estat els nens, els efectes colaterals, ja saps! ;)

Escalar en vies clàssiques té això, molt de pati!

Xavi mirant-se la via de primer amb el Cavall Bernat de fons (una altre via que ha de fer tot escalador català!)

No tot és escalar, també hi ha temps per les fotos!

Per fi a dalt de la via, amb vistes montserratines de foto!

jclaramunt ha dit...

Ei! Felicitas per la via! i molt guapa la foto del Xavi amb el pati montserratí.

Amb via llarga no es poden fer plans, els imprevistos són infinits!

Fins aviat!

Oriol ha dit...

Gràcies Josep! Si, en via llarga sempre trobarem imprevistos i els hem d'emptomar tal com ens venen sinó cagadeta pastoreta! M'he quedat sense càmara... Al final de l'excursió va fer l'últim suspir. La foto és una de les meves passions i necessito expressar-me el millor que pugui a través d'ella. Espero poder fer-ne de noves d'aquí poc amb una de nova! :)

Martí Illana ha dit...

Gegants de tota la serra !! felicitats,!i Gàcies per les llargues vistes.

Oriol, fins aviat, salut.

oriol ha dit...

Martíííííí!!!! que s'apropa Targassone!!!!! Va, que l'hem de liar ben grossa!!!!

Xavi ha dit...

Eso a liarla a Targa!!!

jejeje

Lau ha dit...

Aaarrgg, m'ha esborrat el comentari.... p. connexió de poble!

Bé, deia que ja es nota l'emoció a l'ambient!!! I tots cap a Targa que hi falta gent!! Escalada, bon sopar i esperem que sol tot el dia.

Oriol... CÀMERA NOVA JA!!!

Fins aviat!!

Oriol ha dit...

Jeje! Demà potser la compro!!!! Gran angular, perfecte per les fotos de prop pillant cantooooo! Ja tinc ganes!