30/5/11

PRIMERS PASSOS EN L'ESCALADA ARTIFICIAL





Com m'agrada l'artifo! Pelut, compte amb la competència!




Gran Bauma a Montserrat per practicar l'artificial (molt a prop de l'Hotel del Bruc).

Aquesta setmana he començat el curs d'escalada nivell 3 i escalada artificial. De moment ens centrem en l'artifo, és a dir, progressar per les parets, desplomats o sostres amb l'ajuda dels estreps. Més endavant ja es complicarà una mica més la cosa amb les vies desequipades: claus, friends, ploms, etc. Em sembla que llabors no progressaré tan ràpid com fins ara. No és el mateix penjar-se d'un speed que d'un tasconet posat per tu mateix... En fi, ja us explicaré. De moment, bones sensacions!




Els primers passos en el roco del Prat.

1 comentari:

sandrix i salva ha dit...

ei company!!! si akestes fotos em sonen!! Jo tinc el cos fatal de l'artifo, quin mal a les cames, mans, esquena... l'arnès em va matar!!! Ens veiem demà al curs!!