14/10/10

HAN ARRIBAT ELS REIS

La nova TZ10 a les meves mans...

Ciutadans, ja és aquí! Sí, sí, la TZ10 no s'ha pogut resistir a la meva pasió per la fotografia! Des del fatal accident de la TZ7 han passat dies de profunda tristesa. Veure imatges a la meva retina i no poder-la capturar... Però no podia trigar gaire sense càmara, i pel mateix preu que reparava l'antiga vaig decidir compar-me la TZ10. Només encendre-la ja em vaig atavalar... (em sembla que hauré de tenir una mica més de paciència per treure-li tot el suc). En fi, pels que vulgueu saber més coses sobre aquest "maquinot" feu-li una ullada aquest link i no en perdeu cap detall!

5 comentaris:

Devil- ha dit...

Ya me comentaras como va, yo me quiero mirar una para edicion de video ;)

Anònim ha dit...

Devil, entonces tu buscas una videocamara no?
De hecho, cualquier video se puede editar, así que quizás te podrán ayudar un poco más si dices que es lo que estás buscando, calidad, prestaciones, precio, tipo de uso, tamaño, etc...

ciao!

Devil- ha dit...

Por el momento quiero una camara compacta como esta, para poder llevarla en mis salidas en bici. Principalmente busco una buena lente, estabilidad, el precio supongo que rondaria entre 150/250€.

Pau ha dit...

Combat entre les quatre grans d'aquesta categoria: http://www.quesabesde.com/noticias/canon-sx210-is-casio-exilim-ex-fh100-panasonic-lumix-dmc-tz10-sony-cyber-shot-dsc-hx5v-comparativa-analisis-fotos,1_6296
Ja se sap que la TZ guanya tècnicament, però és que a vegades un es pot enamorar de la tia bona... ;)

Devil- ha dit...

Por lo que he leido la cosa esta entre la Sony y la Lumix ;)