20/10/08

BDN BIKES DEIXA PETJADA A PREMIÀ DE DALT


Aquest diumenge es va celebrar el primer campionat de Slopstyle al circuit La Poma de Premià de Dalt.


Totes les categories i especialitats van competir durant tot el dia. Al matí el campionat de Slopstyle i a la tarda Dirt. Molts salts, caigudes i molt molt boig i amant de la bicicleta.


Carlitos va participar en el Dirt en la categoria amateur, especialitat mountain bike. Ja sabíem que aquest jove rider arribaria lluny; i aquí ho tenim, segon en el pòdium!!! Una grata sorpresa per a tots i suposem que l'inici d'una nova carrera.


Esperem que a la propera es superin tots (Jaume, a veure si t'inscrius a la propera!). Almenys tenim assegurat un bon grup d'incondicionals fans...jeje.

1 comentari:

Mònica López ha dit...

En Carles promet.

Des del diumenge, aquest noiet compta amb una nova fan: jo.

Mai havia vist a ningú fent coses tan espectaculars amb les bicis: que si back-flip, 360's, supermans, condors, black-flip no hands, table, rodeos,... i tot de terminologia per definir les piruetes i els salts mortals que fa la gent sobre monticles de terra i rampes de fusta.

Uf! espectacular.

Asseguda d'espectadora em vaig oblidar del mal de peu i del mal de mans de portar crosses.

I si a sobre em porten a "coll i bé" per descansar... i em van fent "mimitos" ... se m'oblida el lleu mal de cap que em va agafar tot el dia al sol, asseguda i escoltant els altaveus del locutor.

Em va agradar molt.

Mònica